קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות11
מגזין

כריך גבינה בגריל הודו עם בצל כבוש

כריך גבינה בגריל הודו עם בצל כבוש
כריך גבינה בגריל הודו עם בצל כבוש דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 643 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 113 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם גבינת מונטריי ג'ק, חמאה, מלפפון חמוץ נוסף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: בשר חזיר Carnitas ו Oaxaca גבינה היורה-כריך עם שעועית מטוגנת מתובלת בצל אדום כבוש, גבינה בגריל עם צלעות קצרות משך בצל אדום כבוש, ו טוסט גבינה ואגסים עם בצל אדום ורוזמרין.

הוראות

1
מחממים מחבת, רצוי ברזל יצוק אחד, על אש בינונית גבוהה במשך 1-2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להרכיב את הכריך: בעוד המחבת הוא חימום, להרכיב את הכריך, מתחיל עם שכבת לחם, ואז גבינה, ואז טורקיה, ארוגולה, חמוצים, ועוד פרוסת לחם.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
חמוציםחמוצים
גבינהגבינה
טורקיה כולהטורקיה כולה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
חמאה ומבשלים צד אחד: חמאה בצד הקרוב ביותר לגבינה ומניחים את חמאת הכריך בצד על המחבת החמה כדי לבשל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חמאה בצד העליון, הפוך כריך, ומבשל בצד השני: ברגע בתחתית הכריך הוא השחמה, על 2-3 דקות, חמאה החלק העליון של הכריך בזהירות להפוך את הכריך על המחבת. טוסט עוד דקה, ואז להפוך את החום להגדרה הנמוכה ביותר שלו לכסות את המחבת. שים לב לגבינה, וכשהיא תימס, אתה גמור. תאכל מיד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד