קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

כריך מופולטה, סגנון מעדנייה בניו אורלינס

כריך מופולטה, סגנון מעדנייה בניו אורלינס
המתכון כריך מופולטה, סגנון מעדנייה בניו אורלינס יכול לספק את הכמיהה הקריאולית שלך בסביבה 6 שעות ו -20 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 764 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 53 גרם שומן. זה הביא לך את כולםמתכונים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אורגנו, סלמי גנואה, צלפים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הציון הזה מוצק. נסו תערובת שמן בסגנון ניו אורלינס לכריך מופולטה, קלאסי ניו אורלינס מופולטה כריך, ו ניו אורלינס סגנון מופולטה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1צביטהנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1כיכר לחם איטלקי עגול (בול 8 אינץ')כיכר לחם איטלקי עגול (בול 8 אינץ')21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צלפים, מנוקזים וקצוציםצלפים, מנוקזים וקצוצים1גזר כבוש, קצוץגזר כבוש, קצוץ3חתיכות גדולותכרובית כבושה, מרוקנת וקצוצהכרובית כבושה, מרוקנת וקצוצה1חתיכה קטנהסלרי, למעלה עם עלים-קצוץסלרי, למעלה עם עלים-קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום טרי, קלופים וטחוןשום טרי, קלופים וטחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים יווניים, קצוציםזיתים שחורים יווניים, קצוצים113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חזיר, פרוס דקחזיר, פרוס דק113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)מורטדלה, פרוס דקמורטדלה, פרוס דק113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת מוצרלה, פרוסהגבינת מוצרלה, פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט זית עם שמןסלט זית עם שמן4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט זיתים: לכריך מופולטהסלט זיתים: לכריך מופולטה4בצל קוקטייל, סחוט, קצוץבצל קוקטייל, סחוט, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרונצ'יני, סחוט (פלפלי סלט קטנים) נותר שלםפפרונצ'יני, סחוט (פלפלי סלט קטנים) נותר שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימנטו ממולא זיתים ירוקים מגולענים זיתים שחורים.(סחוט דק פרוס, או קצוץ)פימנטו ממולא זיתים ירוקים מגולענים זיתים שחורים.(סחוט דק פרוס, או קצוץ)113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת פרובולון, פרוסהגבינת פרובולון, פרוסה113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)סלמי גנואה קשה, פרוס דקסלמי גנואה קשה, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמצטה עושה תערובת ירקות איטלקית כבושה כי השתמשתי הן כרובית, בצל וגזרמצטה עושה תערובת ירקות איטלקית כבושה כי השתמשתי הן כרובית, בצל וגזר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות את גרנבאזן אטיקטה ורדה אלברינו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
גרנבזאן אטיקטה ורדה אלברינו
גרנבזאן אטיקטה ורדה אלברינו
# 91 יין חובב למעלה 100 של 2020 חיוור זהב צבע, עם ירוק גוון. ניחוחות מורכבים של תפוחים ירוקים, דשא, פירות הדר ופירות טרופיים; פרחים לבנים מופיעים בשכבה שנייה. פה מילוי תחושה עם פריך חומציות. אלגנטי, מאוזן ונעים עם טעם לוואי מלוח.