קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

כריכי תה שרימפס בקארי

כריכי תה שרימפס בקארי
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני? כריכי תה שרימפס בקארי יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מתאים ל-3 ומחירו 3 מנות.2 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 32 גרם שומן, ובסך הכל של 440 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם מלח, קוקוס, אבקת קארי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב קוקוס ממותק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות כריך קשיו קוקוס חמאת בוטנים וג'לי (ללא אפייה, טבעוני, ללא גלוטן) כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו כריכי תה סלט ביצים אבוקדו, שרימפס קראלה מוילי (שרימפס קארי ומרק קוקוס), ו כריכי תה ביצה בקארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד שרימפס, סלרי, קוקוס, גבינת שמנת, בצל ירוק, ג ' ינג ' ר, אבקת קארי, מלח ופלפל אדום עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
אבקת קאריאבקת קארי
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
קוקוסקוקוס
סלריסלרי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרימפסשרימפס
מלחמלח
2
מורחים על: לחם לבן.
מרכיבים שתצטרך
לחם לבןלחם לבן
מורחיםמורחים
3
וריאציה. עוף קארי: תחליף 2 1/2 כוסות עוף מבושל קצוץ דק לשרימפס. הכן מתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
עוף שלםעוף שלם
שרימפסשרימפס
4
מורחים על: לחם צימוקים.
מרכיבים שתצטרך
לחם צימוקיםלחם צימוקים
מורחיםמורחים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את אן איימי פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -14 דולר לבקבוק.
אן איימי פינו גרי
אן איימי פינו גרי
ניחוחות של אגס ברטלט, גרדניה, אפרסק לבן, תה לבן, יסמין, קרקר גרהם וקש. טעמים של אגס אסייתי, תאנה לבנה, אפרסק לבן, תות לבן ופרחי שומר. הגימור יבש, ארוך ומונע חומצה.משתלב היטב עם עוף צלוי, סלט קיסר, מולים, צלע חזיר מזוגג חבושים, דלעת בגריל, פורל צרוב במחבת וביבימבאפ.