קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

לאט! בקלה אפוי בתנור

לאט! בקלה אפוי בתנור
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קל! בקלה אפוי בתנור. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 429 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Food.com יש לו 31 מעריצים. אם יש לכם שיני שום, מלח גס, גרידת לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו קל תנור אפוי צלעות ברביקיו, מהיר וקל תנור אפוי דג סנדל, ו עוף ברביקיו אפוי בתנור קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

בקלה בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.