קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מטבחיםיהודי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחנוכה
מגזין

לביבות ירקות שורש פריכות עם מחית סלק

לביבות ירקות שורש פריכות עם מחית סלק
לביבות ירקות שורש פריכות עם מחית סלק עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר התוספות שלכם. מתכון זה מכין 6 מנות עם 266 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל יהודי. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ביצים, בצל, מלח כשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט שלך חנוכה אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב וצמחוני דיאטה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כפית של 58%, וזה די טוב. מתכונים דומים: לביבות ירקות שורש פריכות עם מחית סלק, לביבות תפוחי אדמה סלק ובצל אדום עם מחית גזר וקרם פרש חזרת וקימל, ו לביבות ירקות שורש.

הוראות

1
מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים תחילה 3 מרכיבים על מגבות נייר; סוחטים עד שהם לחים בקושי. שקלו או כף קלות קמח לכוסות מדידה יבשות; מפלס בעזרת סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מגבות ניירמגבות נייר
סכיןסכין
3
שלב בקערה קמח, כמון, 1/4 כפית מלח, ביצים ובצל; מקציפים במיקסר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת תפוחי אדמה; מקציפים במיקסר במהירות נמוכה עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
מחממים מחבת טפלון גדולה על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף 2 כפיות שמן; מערבולת. ערמו 3 כפות תערובת תפוחי אדמה לתבנית ליצירת קציצה; משטחים מעט. חזור על התהליך 5 פעמים כדי ליצור 6 קציצות. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה; מבשלים 6 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים לביבות על תבנית עם נייר אפייה; שמור על חום בתנור. חזור על התהליך פעמיים עם תערובת השמן ותפוחי האדמה שנותרו כדי להניב 18 לביבות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
מפזרים לביבות עם 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
9
מקשטים בשמיר, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר
10
שלב תפוח ושאר החומרים במעבד מזון; מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
11
מגישים עם לביבות.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח קצוץ, קלוףתפוח קצוץ, קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה אפויים מקולפים מגורדיםתפוחי אדמה אפויים מקולפים מגורדים227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילת סלק אדום מבושל מראש, סחוטחבילת סלק אדום מבושל מראש, סחוט2largesביציםביצים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות קמח לכל מטרה (אודותאונקיות קמח לכל מטרה (אודות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מגורדבצל מגורד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר לבן מקולף מגורדגזר לבן מקולף מגורד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבטטה מקולפת מגוררתבטטה מקולפת מגוררת3(חוֹרֶף)חטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק