קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

לביבות קישואים עם מוצרלה טרייה ועגבנייה

לביבות קישואים עם מוצרלה טרייה ועגבנייה
לביבות קישואים עם מוצרלן טרי ועגבנייה עשויות להיות רק המנה העיקרית אותה אתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 17 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 319 קלוריות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 74 אוהדים. אם יש לכם שמן זית, חלב חמאה, עגבניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 56%. הציון הזה די טוב. נסו לביבות קישואים עם סלט עשבי תיבול ומוצרלה, תירס מתוק, קישואים ופיצה מוצרלה טרייה, ו לביבות תירס ועגבניות טריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מכניסים לקערה גדולה את הקישואים, הקמח, הסודה לשתייה, גבינת הפרמזן, אבקת השום, האורגנו, המורג ' ורם, הבזיליקום, הפלפל השחור והמלח הכשר ומערבבים לערבוב יסודי. בקערה נפרדת מקציפים את הביצים עם חלב חמאה ומערבבים את תערובת הביצים לתערובת הקישואים ליצירת בלילה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלח כשרמלח כשר
חלב-חמאהחלב-חמאה
מרז ' ורםמרז ' ורם
קישואיםקישואים
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן הצמחי ושמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית עד שהשמן מנצנץ בחום, וכף בעדינות כ -1 / 4 כוס בלילת קישואים לכל פריטר לשמן החם. מטגנים את הלביבות בקבוצות עד להזהבה משני הצדדים, כ -3 דקות לכל צד; מסננים על מגבות נייר, ומניחים את הלביבות בצד כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
שמן זיתשמן זית
קישואיםקישואים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
להגשה מניחים פרוסת גבינת מוצרלה ופרוסת עגבנייה מעל כל לביבה; מפזרים מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
מלח יםמלח ים
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,מיורן מיובשמיורן מיובש4largesביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת מוצרלה טרייה, פרוסהגבינת מוצרלה טרייה, פרוסה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)שמן זית, או לפי הצורךשמן זית, או לפי הצורך11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים (כגון Fleur de sel) עבור זילוףמלח ים (כגון Fleur de sel) עבור זילוף2largesעגבניות טריות בשלות, פרוסותעגבניות טריות בשלות, פרוסות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסיםקישואים גרוסים