קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם בננה

לחם בננה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרומיים,אז נסו לחם בננה. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 83 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. מתאים ל-16 מנות. זה עובד היטב כארוחת בוקר זולה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם קמח, סודה לשתיה, בננות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה לא כל כך אדיר. נסו לחם בננה , איך להכין לחם בננה | לחם בננה מהירה (עברית), לחם בננה ללא ביצה, איך מכינים לחם בננה טבעוני, ו לחם בננה-אפשר להכין לחם בננה בבית, קל להכנה וטעמו נפלא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כף קלות קמחים לכוסות מדידה יבשות; מפלס בעזרת סכין.
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
שלב קמחים ו -3 המרכיבים הבאים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב ממתיק ו -3 המרכיבים הבאים; מוסיפים לתערובת הקמח, תוך ערבוב רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
ממתיקממתיק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
יוצקים את הבלילה לתבנית כיכר בגודל 8 על 4 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
6
אופים בחום של 350 למשך 50 עד 55 דקות או עד שמקטיף עץ המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים במחבת על רשת 10 דקות; מוציאים מהתבנית ומצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
7
דירוג קרבו: 14

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-