קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות3
ציון בריאות28
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם דלעת מתובל

לחם דלעת מתובל
לחם דלעת מתובל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ארוחות הבוקר שלך. מתאים ל-3 ומחירו 3 מנות.49 דולר למנה. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 1974 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 67 גרם שומן למנה. אם יש לכם אבקת אפייה, סוכר, אגוז מוסקט טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: לחם דלעת מתובל, לחם דלעת מתובל, ו לחם דלעת מתובל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים יחד סוכר לבן, סוכר חום וחמאה מומסת בקערה גדולה. מערבבים פנימה ביצים ותמצית וניל; מערבבים פנימה דלעת עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
דלעתדלעת
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הקציפו קמח, קינמון, אבקת אפייה, סודה לשתיה, אגוז מוסקט, ציפורן ומלח יחד בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים תערובת קמח לתערובת דלעת עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
יוצקים את הבלילה לשלוש מחבתות כיכר בגודל 5 על 9 אינץ'. הבלילה חלקה באופן שווה בכל מחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
6
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר באמצע כל כיכר יוצא נקי, 45 עד 50 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה2ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעתמחית דלעת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן