קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

לחם זנגביל גרמני לחג המולד

לחם זנגביל גרמני לחג המולד
המתכון לחם זנגביל חג המולד הגרמני מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 713 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן כל אחד. זה מושלם עבור חג המולד. זה עובד טוב כמו קינוח זול. אם יש לך ביצים, דבש, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . נסו Stollen (לחם חג המולד הגרמני), עוגיות זנגביל גרמניות (Lebkuchen), ו בלגרדר ברות (עוגיות חג מולד גרמניות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את הקמחים, אבקת אפייה, ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
בקערה גדולה, שמנת חמאה או מרגרינה עם סוכר חום. הכה את הביצים, ואז הדבש, ליקר תפוזים, שמנת חמוצה, ומיץ תפוזים. מקציפים את תערובת הקמח לתוך תערובת מוקרם, ולאחר מכן מערבבים את הצימוקים והשקדים. להפוך את הבלילה למחבת שפופרת משומנת ומקורנת.
מרכיבים שתצטרך
ליקר תפוזיםליקר תפוזים
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
שקדיםשקדים
צימוקיםצימוקים
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
אופים עוגה ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 80 דקות, או עד שהוא בדיקות שנעשו עם קיסם.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
העברה למתלה כדי מגניב.

מרכיבים

41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס סוכר חום בהיר ארוז (7.75 אונקיות)1 כוס סוכר חום בהיר ארוז (7.75 אונקיות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים מרוסקיםשקדים מרוסקים מרוסקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3ביציםביצים3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר תפוזיםליקר תפוזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה