קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם מהיר אבוקדו

לחם מהיר אבוקדו
לחם מהיר אבוקדו עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 407 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם יש לך צימוקים, אבקת אפייה, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . וזה לא כזה אדיר. מתכונים דומים: לחם מהיר אבוקדו, פיסטוק אבוקדו לחם מהיר בגידה, ו לחם מכונת דלעת תבלין לחם מהיר.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן וקמח שני 9x5 מחבתות כיכר אינץ. מנפים יחד את הקמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח, קינמון ואולספייס. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
בקערה בינונית, שמנת יחד את הסוכר והחמאה עד אור ורך. לנצח את הביצים אחד בכל פעם, ואז לערבב את אבוקדו פירה. מערבבים את החומרים יבשים לסירוגין עם חלב חמאה עד רק מעורבב. מקפלים את הפקאנים הקצוצים, צימוקים וגרידת תפוזים. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי מחבתות כיכר.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
אבוקדואבוקדו
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
3
אופים במשך 1 שעה בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם מוכנס למרכז הכיכר יוצא נקי. אפשר כיכרות להתקרר במחבת לפחות 20 דקות לפני הסרת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו בשל מחיתאבוקדו בשל מחית11 קילו קישואים,1 כוס סוכר חום בהיר ארוז (7.75 אונקיות)1 כוס סוכר חום בהיר ארוז (7.75 אונקיות)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3ביציםביצים6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות4446 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן