קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

לחם שחור רוסי מונטנה

לחם שחור רוסי מונטנה
המתכון מונטנה לחם שחור רוסי מוכן בסביבות 3 שעות ו -35 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא חלב וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מזרח אירופי. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. אם יש לכם זרעי קימל, קמח לחם, אבקת קקאו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 44%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: לחם שחור רוסי, לחם שחור רוסי, ו לחם שחור רוסי.

הוראות

1
מניחים קמח לחם מלא, קמח שיפון, אבקת קקאו, קמח לחם, נבט חיטה, זרעי קימל, שמרים, בירה, קפה, חומץ, שמן זית, דבש, מולסה, מלח ים ואבקת בצל במכונת לחם לפי הסדר שהציע היצרן. הגדר מכונת לחם למחזור הלישה.
מרכיבים שתצטרך
לחם מחיטה מלאהלחם מחיטה מלאה
זרעי קימלזרעי קימל
אבקת קקאואבקת קקאו
אבקת בצלאבקת בצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
נבט חיטהנבט חיטה
שמן זיתשמן זית
קמח שיפוןקמח שיפון
מולסהמולסה
מלח יםמלח ים
חומץחומץ
קפהקפה
לחםלחם
דבשדבש
שמריםשמרים
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
מרפדים תבנית בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מוציאים בצק ממכונת הלחם ומעצבים לכיכר כפרית על תבנית האפייה המוכנה. הפוך חריצים על גבי כיכר במבנה חוצה.
מרכיבים שתצטרך
לחם איטלקילחם איטלקי
לחםלחם
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בואו בצק לעלות במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מחממים תנור ל 395 מעלות צלזיוס (202 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מקציפים ביצה לבן ומים חמים יחד בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מברישים תערובת חלבון ביצה מעל כיכר הלחם.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
8
אופים בתנור שחומם מראש עד לבישול הלחם, 45 עד 50 דקות. לחם מגניב על מתלה חוט במשך שעה 1 לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה פורטר חמה שטוחהבירה פורטר חמה שטוחה2(חוֹרֶף)קמח לחםקמח לחם5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחם מחיטה מלאהקמח לחם מחיטה מלאה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי קימלזרעי קימל1לבן ביצהלבן ביצה2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיפוןקמח שיפון11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק3(חוֹרֶף)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמיםמים חמים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נבט חיטהנבט חיטה