קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות9
ציון בריאות3
מגזין

ללא גלוטן ארוחת יום הולדת פריך

ללא גלוטן ארוחת יום הולדת פריך
ללא גלוטן ארוחת בוקר יום הולדת פריך נטול גלוטן, וללא לקטוז קינוח. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 169 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 9 מנות. אם יש לך תפוחים, מלח, מרגרינה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום הולדת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו ללא גלוטן חלב חינם וניל עוגת יום הולדת, עוגיות טבעוניות טעונות לארוחת בוקר (ללא גלוטן!) & Sponsor Spotlight: GLUTEN FREE CALGARY.....ואת Vitamix + בגידה יותר, ו ללא גלוטן זה אני: מאפינס בננה (ליום ההולדת שלי!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-375 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי
2
מניחים 3/4 כוס שיבולת השועל מגולגלת במטחנת התבלינים שלך( ייתכן שיהיה עליך לעשות זאת בשתי קבוצות), ולמזג את שיבולת השועל במשך 30 שניות או כך, או עד שהם הופכים לאבקה או flour.In קערה בגודל בינוני, לשלב קמח שיבולת שועל מעובד טרי שלך עם שיבולת השועל התגלגל הנותרים, סוכר חום, קינמון, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
קמח שיבולת שועלקמח שיבולת שועל
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מוסיפים את סירופ המייפל ואת המרגרינה או השמן, וחותכים הכל יחד עד שפירורים גדולים נוצרים. אם התערובת רטובה מדי, להוסיף עוד שיבולת שועל או סוכר חום ... לטעמך.חותכים או קוצצים את התפוחים (אני משאיר את הקליפה ליותר סיבים) ומניחים את התפוחים בתבנית אפייה מרובעת של 8 או 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
לשימור,לשימור,
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
מפזרים את תערובת הקרמבל על גבי התפוחים, ואופים במשך 35 דקות, או עד שהתפוחים נחמדים ורכים והפריך פריך (אבל לא שרוף כמובן!).
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי