קושירגיל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

לשפשף בהשראת צפון אפריקה עבור דגים ועוף

לשפשף בהשראת צפון אפריקה עבור דגים ועוף
המתכון צפון אפריקה בהשראת לשפשף המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך קינמון טחון, שמן canolan, מלח כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. נסו מרק דגים צפון אפריקאי, עוף צפון אפריקאי, ו עוף וקוסקוס בצפון אפריקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הגריל לגובה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
1 כף בתוספת 1 כפית משחת וואסבי1 כף בתוספת 1 כפית משחת וואסבי
3
מערבבים את כל התבלינים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא
4
מברשת שני הצדדים של פילה דגים או חזה עוף עם שמן. לשפשף 1 צד של פילה דגים או חזה עוף עם לשפשף וגריל, לשפשף בצד למטה, עד חום זהוב קרום נוצר, על 4 דקות. הפוך ולהמשיך לבשל במשך 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
פילה דגיםפילה דגים
לימון ונענעלימון ונענע
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
1 כף בתוספת 1 כפית משחת וואסבי1 כף בתוספת 1 כפית משחת וואסבי
5
לחץ כאן עבור בובי של Buttermilk Southwestern עוף בגריל.
מרכיבים שתצטרך
עוף בגרילעוף בגריל
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גרהם בק משחק מילואים Pinotage. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.