קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה פירות טרי

מאפה פירות טרי
צריך קינוח צמחוני? מאפה פירות טרי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 273 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לך חמאה, אבקת אפייה, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו מאפה פירות טרי, מאפה פירות טרי, ו מאפה פירות יער עם קצפת טרייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים תבנית אפייה של 2 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מסדרים את האפרסקים, תפוח, אגס, אוכמניות, דובדבנים ושזיפים בתבנית אפייה מוכנה. בקערה בינונית, לנצח ביצה, סוכר, וחלב. בקערה נפרדת, לנפות יחד קמח, אבקת אפייה, ומלח; מערבבים לתוך תערובת הביצה. מערבבים וניל וחמאה מומסת. מכסים את הפרי בתערובת הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
דבש הדריםדבש הדרים
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
לשימור,לשימור,
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
עוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעיםעוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
אופים 30 דקות בתנור שחומם מראש. סנדלר צריך להיות תוסס מעט השחמה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מגישים חמים.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח מקולף, קורד ופרוסתפוח מקולף, קורד ופרוס11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מגולענים ופרוסיםדובדבנים מגולענים ופרוסים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים טריים פרוסיםאפרסקים טריים פרוסים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, cored ופרוס אגסקלופים, cored ופרוס אגס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpitted ושזיפים פרוסיםpitted ושזיפים פרוסים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות וון זכייה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.