קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

מחבת צרוב סלמון עם לימון בזיליקום פסטו

מחבת צרוב סלמון עם לימון בזיליקום פסטו
Pan צרוב סלמון עם לימון בזיליקום פסטו נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 652 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 53 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם יש לך צנוברים, שמן זית, פתיתי פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו סלמון צרוב עם פטוצ'יני פסטו, סלמון צרוב עם לינגוויני ו פסטו כבש, ו סלמון צרוב עם פסטו שקדים קלויים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו