קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות10
מתכונים קשורים
מחבת צרובה האדוק
מגזין

מחבת צרובה האדוק

מחבת צרובה האדוק
האדוק צרוב מחבת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 1 . מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. אם יש לכם חמאה, קמח צרוב מחבת, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו חצילים צרובים במחבת עם רוטב חמאה, סטייק טונה צרוב במחבת עם רוטב תרד עגבניות, ו דג לבן צרוב במחבת עם מולים, יורה כרוב, ושמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

האדוק ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.