קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מטבל סלמון מעושן

מטבל סלמון מעושן
מטבל סלמון מעושן נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 99 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד הכי טוב בתור הר ד ' אובר, והוא נעשה סביב 45 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. אם יש לכם בצל, סלמון, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים כף ציון של 29%. נסו סלמון עם בור רוז'ותפוחי אדמה אפויים ממולאים בסלמון מעושן, רולו דה סלמון אהומדו קון סלסה טרטר י לנטג'ות (גליל סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), ו מטבל סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בקערה בינונית גבינת שמנת מרוככת, שמנת חמוצה, 2 כפות שמיר טרי, מיץ לימון, סלמון ובצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
שמיר טרישמיר טרי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלמוןסלמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקשטים, אם רוצים.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. גוף קל, נמוך טאנין אדום כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אחוזת רוצ ' ולי שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של הנכס רוצ ' ולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ונגיעה של תבלינים משתלבים עם טעמי התפוחים העשירים והחומציות הפריכה.