קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

מטבל פיצה פפרוני

מטבל פיצה פפרוני
מטבל פיצה פפרוני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל של 417 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן האוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם פרמזן, אורגנו, גבינת מוצרלה באפלו בקוביות קטנות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 50 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 29%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו מטבל פיצה, פיצה פפרוני עשויה עם קרום פיצה חום חשיש, ו מטבל פיצה פפרוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מוסיפים את שמן הזית לתבנית מטגנת בגודל 12 אינץ ' על אש בינונית וכשהוא חם מוסיפים את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
קולים עד לשקיפות.
3
מוסיפים את השום ואת פתיתי צ ' ילה אדום, לבשל במשך 1 דקה, ולאחר מכן מוסיפים את העגבניות משומר. מנמיכים את האש לרתיחה ומבשלים 25 דקות תוך ערבוב מדי פעם. כשהתערובת מסמיכה מערבבים פנימה את התבלינים הטריים והיבשים. מבשלים למשך 15 דקות נוספות ומתאימים את התיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
תיבולתיבול
שוםשום
תבליניםתבלינים
4
מסירים מהאש.
5
לשכבה התחתונה: בקערה בינונית שלבו את גבינת השמנת, הריקוטה, הפרמזן, הביצה, השום והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פרמזןפרמזן
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
שוםשום
תבליניםתבלינים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים את התערובת באופן שווה לתבשיל בטוח לתנור (קיבולת של 2 ליטר או תבנית פאי בגודל 9 אינץ'). הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
7
לתוספות: במחבת מטגנת קטנה על אש בינונית מוסיפים טפטוף שמן זית והפפרוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפרוניפפרוני
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
קולים עד שהפפרוני פשוט פריך, 4 עד 5 דקות, ואז מסננים על צלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
פפרוניפפרוני
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
מוסיפים את יתרת שמן הזית ואת הפלפלים האדומים ומקפיצים על אש בינונית-גבוהה עד שרק מתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
10
מוסיפים את השאלוט, מבשלים 2 דקות ואז מוסיפים את הפטריות. מבשלים 7 עד 10 דקות ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
1
מורחים את רוטב הפיצה מעל שכבת הגבינה התחתונה, מפזרים את תערובת הפלפל והפטריות, ואז את הפפרוני. מחלקים את המוצרלה באופן שווה מעל ואופים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
מוצרלהמוצרלה
פפרוניפפרוני
פטריותפטריות
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מוציאים מהתנור ומפזרים את הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מקשטים עם ענף הבזיליקום ומגישים חם עם רצועות בצק פיצה, רצועות פיתה קלויות או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
בצק פיצהבצק פיצה
קרקריםקרקרים
באזיל!באזיל!
פיתהפיתה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלרבעים דק פרוס פטריות קריםלרבעים דק פרוס פטריות קרים11 קילו קישואים,מיורן מיובשמיורן מיובש1ביצה, קצת מוכהביצה, קצת מוכה794(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות מרוסקות (מומלץ: אש קלוי מיור גלן)עגבניות מרוסקות (מומלץ: אש קלוי מיור גלן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום טריים julienned, בתוספת sprig לקישוטעלי בזיליקום טריים julienned, בתוספת sprig לקישוט11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות באפלו גבינת מוצרלהקוביות באפלו גבינת מוצרלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, ועוד לטפטוףשמן זית, ועוד לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרוני פרוס דקפפרוני פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעות הגשה: רצועות בצק פיצה קלוי, רצועות פיתה קלויות, או קרקריםהצעות הגשה: רצועות בצק פיצה קלוי, רצועות פיתה קלויות, או קרקרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום (1/4 אינץ') חתוךפלפל אדום (1/4 אינץ') חתוך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות טחוןשאלות טחון