קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

מיסיסיפי חטא לטבול

מיסיסיפי חטא לטבול
מטבל חטא מיסיסיפי עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 293 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה מן צלחת דרום עמוק יש 40161 אוהדים. אם יש לכם שמנת, בצל ירוק, jalapenos כבוש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו עוגת בוץ מיסיסיפי, עוגת בוץ מיסיסיפי, ו חטא מיסיסיפי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.