קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות10
מגזין

מיקס קפה Snickerdoodle

מיקס קפה Snickerdoodle
תערובת קפה Snickerdoodle עשוי להיות מה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 576 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. אם יש לך גרגרי קפה מיידיים, שמנת אבקת וניל ללא חלב, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: קאפקייקס עוגת קפה Snickerdoodle, עוגת שמנת חמוצה Snickerdoodle, ו מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות.

הוראות

1
שלב את כל החומרים; לאחסן במיכל אטום. תן הוראות.
2
להוסיף 3 כפות לערבב 3/4 כוס מים רותחים; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS