קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

ממרח אבוקדו מפורק

ממרח אבוקדו מפורק
המתכון מפורק ממרח אבוקדו מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 171 קלוריות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. זה הובא לכם על ידי מרתה סטיוארט. אם יש לכם אבוקדו, כוסברה, לימונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט אבוקדו מפורק, חצאית סטייקים עם ממרח אבוקדו מפורק, ו סלט גוואקמולי מפורק עם ויניגרט כמון-סיד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.