קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות2
מגזין

מרינדה קוריאנית פיקנטית

מרינדה קוריאנית פיקנטית
צריך מרינדה ללא גלוטן וטבעוני? מרינדה קוריאנית פיקנטית יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-3 מנות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 283 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם splenda® לא ממתיק קלוריות, ג'ינג'ר הקרקע, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה לא כל כך מצוין. נסו מרינדה בשר קוריאני (חריף או לא חריף), ברביקיו קוריאני בגריל Short Rib Dogs W / חמוץ אפרסק מתוק + סלט קוריאני חריף, ו מרינדה ברביקיו קוריאנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני מעל חום גבוה, לטאטא יחד את ממתיק Splenda® Granulated, רוטב סויה, מים, אבקת בצל, וג ' ינג ' ר הקרקע. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
אבקת בצלאבקת בצל
רוטב סויהרוטב סויה
ממתיקממתיק
SplendaSplenda
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
הסר את התערובת מחום, קריר, ומקציף במיץ לימון וממרח צ ' ילה חם.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מניחים עוף בתערובת. מכסים, ומרינים במקרר לפחות 4 שעות לפני הכנת עוף לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.