קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

מרק חמאה תאילנדי

מרק חמאה תאילנדי
מרק חמאה תאילנדי יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 317 קלוריות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. גשו לסופר וקנו קארי להדביק, סיד, שמן קנולן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. מתכונים דומים: מרק חמאה תאילנדי, מרק דלורית תאילנדי, ו מרק דלורית תאילנדי.

הוראות

1
מחממים סיר בינוני על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף שמן; מערבולת כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים בצל; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים משחת קארי, שום וג ' ינג ' ר; הקפיצו 45 שניות תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
5
מוסיפים מרק ו -5 המרכיבים הבאים (דרך מלח); לכסות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש, ומבשלים 5 דקות, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מלחמלח
6
מניחים חצי מתערובת הדלעת בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
להסיר מרכז חתיכה של בלנדר מכסה (כדי לאפשר קיטור לברוח); מאובטח בלנדר מכסה על בלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
הניחו מגבת נקייה מעל הפתח במכסה הבלנדר (כדי למנוע התזות). מערבבים עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
יוצקים לקערה גדולה. חזור על התהליך עם תערובת סקווש הנותרים. כפית על 1 כוס מרק לתוך כל אחד 4 קערות; למעלה עם 2 כפות בוטנים 1 כף כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בוטניםבוטנים
סקוושסקווש
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מגישים עם טריזי ליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילות קפוא מחית מחית דלעת סקוושחבילות קפוא מחית מחית דלעת סקווש11 קילו קישואים,צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ללא מלח, בוטנים קלויים יבשיםקצוץ ללא מלח, בוטנים קלויים יבשים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב דגיםרוטב דגים11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום טרי טחוןשום טרי טחון397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1ליים, חתוך ל8 פלחיליים, חתוך ל8 פלחי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את זינד-הומברכט קלצייר גוורצטרמינר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -43 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלצייר גוורצטרמינר
זינד-הומברכט קלצייר גוורצטרמינר
יין זה מראה אף מעודן להפליא עם התמדה ארומטית גדולה שבה ורדים עתיקים, עור ותבלינים מושקיים משתלבים יחד. החיך אלגנטי כמו גם יציב. המתיקות השיורית אינה מביאה שום כבדות; במקום זאת, היא מאפשרת שילוב טוב יותר של המבנה הטאני.התאמה מצוינת עבור מנות מתובל או גבינות חזקות, כמו גם פטה עשיר או מאכלים אסיאתיים.