קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

מרק חתונה איטלקי

מרק חתונה איטלקי
מרק חתונה איטלקי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 478 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו פקורינו רומנו, פסטה כמו טובטיני, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מרק חתונה איטלקי, מרק חתונה איטלקי, ו מרק חתונה איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
עבור כדורי הבשר, מניחים את העוף הקרקע, נקניק, פירורי לחם, שום, פטרוזיליה, פקורינו, פרמזן, חלב, ביצה, 1 כפית מלח, ו 1/2 כפית פלפל בקערה ולשלב בעדינות עם מזלג. עם כפית, ירידה 1 עד 1 1/4 אינץ ' כדורי בשר על מחבת גיליון מצופה נייר קלף. (אתה צריך להיות על 40 כדורי בשר. הם לא צריכים להיות עגולים בצורה מושלמת.)
מרכיבים שתצטרך
עוף טחוןעוף טחון
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
פקורינופקורינו
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
שוםשום
פלפלפלפל
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
קערהקערה
מחבתמחבת
4
אופים במשך 30 דקות, עד מבושל דרך ושחמה קלות. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בינתיים, למרק, מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני-נמוך בסיר מרק כבד-תחתית גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיף את הבצל, גזר, סלרי וטחון עד מרכך, 5 עד 6 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
7
מוסיפים את ציר העוף והיין ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ייןיין
8
מוסיפים את הפסטה למרק המבשל ומבשלים 6 עד 8 דקות, עד שהפסטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
פסטהפסטה
9
מוסיפים את השמיר הטרי ולאחר מכן את כדורי הבשר למרק ומבשלים במשך 1 דקה. טעם של מלח ופלפל. מערבבים את התרד הטרי ומבשלים 1 דקה, עד התרד הוא רק נבול. מצקת לתוך קערות מרק ומפזרים כל מנה עם פרמזן מגורר נוסף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמיר טרישמיר טרי
כדורי בשרכדורי בשר
פרמזןפרמזן
תרדתרד
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בייבי תרד, שטף ו trimmedבייבי תרד, שטף ו trimmed1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם לבנים טרייםפירורי לחם לבנים טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביות (3 גזר), לחתוך לחתיכות 1/4 אינץגזר חתוך לקוביות (3 גזר), לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי חתוך לקוביות (2 גבעולים), לחתוך לחתיכות 1/4 אינץסלרי חתוך לקוביות (2 גבעולים), לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)נקניק עוף, תרמילים הוסרונקניק עוף, תרמילים הוסרו2בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף תוצרת ביתציר עוף תוצרת בית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדול במיוחדביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון3(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2ציפורןכפיות שום טחוןכפיות שום טחון340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2(חוֹרֶף)שמן זית טובשמן זית טוב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טרי, בתוספת תוספת להגשהפרמזן מגורר טרי, בתוספת תוספת להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטרי מגורד פקורינו רומנוטרי מגורד פקורינו רומנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה כמו tubetini או כוכביםפסטה כמו tubetini או כוכבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב טחוןבצל צהוב טחון

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Rodano Vigna Viacosta קיאנטי Classico עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
ריכוז עמוק של טעמים סנג ' ובזים של דובדבן קלאסי, אדמה וקמצוץ אגוזי פיסטוק מעושנים. עשה עם 100% Sangiovese.