קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות21
מגזין

מרק חתונה איטלקי מסיבה

מרק חתונה איטלקי מסיבה
מרק חתונה איטלקי המפלגה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 236 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם תרד, פירורי לחם, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . , שהוא מוצק. נסו מרק חתונה איטלקי, מרק חתונה איטלקי, ו מרק חתונה איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, לשלב את מרק עוף, תרד, בצל, גזר וסלרי.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
גזרגזר
תרדתרד
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים היטב ולאפשר להתבשל.
3
בקערה גדולה נפרדת, לשלב את בשר טחון, פירורי לחם וביצה ומערבבים היטב. טופס תערובת לתוך כדורי בשר בקוטר 1/2 אינץ ' בזהירות לזרוק אותם לתוך המרק.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
בשר טחוןבשר טחון
כדורי בשרכדורי בשר
מרקמרק
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שים חתיכות של חזה עוף לתוך המרק ולהפחית את החום לנמוך. אפשר למרק להתבשל במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מרקמרק
5
מוסיפים את הפסטה 30 דקות לפני ההגשה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פסטהפסטה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.