קושיבינוני
מוכן ב36 דק.
מנות5
ציון בריאות2
מגזין

מרק סיני חם וחמוץ

מרק סיני חם וחמוץ
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, מרק צמחוני? מרק חם וחמוץ סיני יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-5 ומחירו 1 מנות.39 דולר למנה. מנה אחת מכילה 103 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לכם חומץ יין אורז, רוטב שום צ'ילי, שמן שומשום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 36 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 29%, המנה הזו די גרועה. נסו מרק חם וחמוץ, מרק סיני חם וחמוץ, ו מרק סיני חם וחמוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה 4 מרכיבים ראשונים בתנור הולנדי. מנמיכים את האש ומבשלים, ללא כיסוי, 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים טופו ו -3 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים, ללא כיסוי, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טופוטופו
3
מערבבים מים ועמילן תירס בקערה קטנה; מערבבים היטב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הוסף תערובת עמילן תירס למרק. מביאים לרתיחה, ומבשלים 1 דקה או עד מרק מתחיל להתעבות. הפחיתו את החום לבינוני.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מרקמרק
5
יוצקים ביצה בזרם איטי ויציב למרק רותח. מערבבים פנימה שמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
מרקמרק
ביצהביצה
6
מקשטים בבצל ירוק, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
7
מגישים מיד.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק פרוס סחוט, חתוך לרצועות ג'וליאןיורה במבוק פרוס סחוט, חתוך לרצועות ג'וליאן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילה גורמה תערובת פטריות (בייבי בלה, שיטאקי, ופטריות צדפות), פרוסחבילה גורמה תערובת פטריות (בייבי בלה, שיטאקי, ופטריות צדפות), פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1/2 חבילה חברת טופו, סחוט וקוביות1/2 חבילה חברת טופו, סחוט וקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם ליאו סטין סייני שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
ליאו סטין סייני כרם שנין בלאן
ליאו סטין סייני כרם שנין בלאן
כמו להיות מועבר לאחו האביב, היין היפה הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, לימון ורבנה, טימין ופרי הדר. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה מביאים אנרגיה יפה ליין, נושאים טעמים של תפוח ירוק ואגס אנג ' ו לגימור בהיר וממוקד.