קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות13
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות טורטליני שמנת של אמא

מרק עגבניות טורטליני שמנת של אמא
מרק עגבניות טורטליני שמנת של אמא עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 797 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן כל אחד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -53 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לכם תערובת מרק בצל, קמח, פלפל גרוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם כפית ציון 67%, המנה הזו טובה. נסו מרק עגבניות שמנת עם טורטליני, מרק טורטליני עגבניות שמנת, ו מרק טורטליני עגבניות שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית-גבוהה; מבשלים ומערבבים נקניק ושום עד שהנקניקייה פירורית, שחומה באופן שווה וכבר לא ורודה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
2
מסננים וזורקים עודפי שומן.
3
ממיסים חמאה בסיר ציר גדול על אש בינונית; מקציפים קמח, מלח ופלפל שחור לתערובת אחידה. בהדרגה לטאטא מרק עוף ויין אדום. מערבבים פנימה עגבניות ומרק בצל. מבשלים עד להסמכה וטעמים התמזגו, 10 עד 15 דקות. מערבבים נקניק מבושל ובזיליקום. ממשיכים לבשל במשך 45 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
חבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
2 כפות גבינת פרמג'אנו-רג'יאנו מגוררת, או לפי הטעם2 כפות גבינת פרמג'אנו-רג'יאנו מגוררת, או לפי הטעם
1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות עגבניות רומא זרעו וחתוכים לקוביות2 כפות עגבניות רומא זרעו וחתוכים לקוביות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מערבבים טורטליני למרק; מבשלים עד שהטורטליני רך, בערך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
5
מוסיפים חצי וחצי, מערבבים עד שהמרק חם, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
6
מגישים בקערות גדולות ומפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
ציוד שתשתמש בו
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר794(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה28(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילת תערובת מרק בצל יבשחבילת תערובת מרק בצל יבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)מנות עלי בזיליקום טריים, קרועיםמנות עלי בזיליקום טריים, קרועים3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררת, או לפי הטעםגבינת פרמזן מגוררת, או לפי הטעם6קישורי נקניק חזיר איטלקי מתוק, תרמילים הוסרוקישורי נקניק חזיר איטלקי מתוק, תרמילים הוסרו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות510(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילות קפוא בשלושה צבעים גבינה טורטליניחבילות קפוא בשלושה צבעים גבינה טורטליני