קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

מרק עוף וניוקי

מרק עוף וניוקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל עוף ומרק ניוקי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 413 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. . אם יש לכם עלי תרד תינוק, קורנפלור, ניוקי תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחצי & חצי קרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם קוקוס עם חצי & חצי כקינוח. , שהוא מוצק. נסו מרק עוף וניוקי, מרק עוף וניוקי, ו מרק עוף וניוקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול מעל חום בינוני. מבשלים בצל, סלרי, שום וגזר בשמן החם עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות. מערבבים בקוביות עוף מרק עוף; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן זיתשמן זית
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים ניוקי לתוך מרק רותח ומבשלים עד שהם מתחילים לצוף, 3 עד 4 דקות. מערבבים בתרד; מבשלים עד נבול, על 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
תרדתרד
מרקמרק
3
להקציף קורנפלור למים קרים עד חלקה. מערבבים תערובת קורנפלור וחצי לתוך מרק רותח. מבשלים עד מרק מתעבה מעט, על 5 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.