קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף וקוסקוס מרוקאי

מרק עוף וקוסקוס מרוקאי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? מרק עוף וקוסקוס מרוקאי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה משמש 4 ועלויות 2.19 $למנה. מנה אחת מכילה עד 28 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 375 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מים, מרק עוף, קישואים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 66% המנה הזאת די טובה. נסו מרק עוף וקוסקוס מרוקאי, מרק עגבניות מרוקאיות קוסקוס חומוס, ו מרק עגבניות וחומוס מרוקאי עם קוסקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לחמם את השמן על חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
הגבירו את החום לגובה בינוני.
4
מוסיפים את העוף, קאיין, כמון, מלח ופלפל לסיר. לבשל, ערבוב מדי פעם, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מערבבים בטטה, קישואים,מחית עגבניות, מים ומרק. מביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הירקות מכרזים, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
מחית עגבניותמחית עגבניות
ירקירק
קישואיםקישואים
מרקמרק
מיםמים
6
תוסיף את הקוסקוס למרק. מבשלים במשך 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
מרקמרק
7
הסר את הסיר מהחום.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
תנו למרק לעמוד, מכוסה, במשך 2 דקות; מוסיפים את הפטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
9
המלצה ליין: מרק עם כל כך הרבה טעמים צריך יין גדול אבל פשוט. נסה zinfandel קליפורניה כאן עבור פירות נדיבים, מתובל, מרקם גמיש, וגוף מלא.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
פירותפירות
מרקמרק

ציוד

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת ביתשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת בית2(חוֹרֶף)בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1בצל, קצוץבצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור( כ 4), לחתוך כ 1 1 1/2-by-1/4-inch רצועותללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור( כ 4), לחתוך כ 1 1 1/2-by-1/4-inch רצועות227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בטטה (על, קלופים וחותכים לקוביות 3/4 אינץבטטה (על, קלופים וחותכים לקוביות 3/4 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1קישואים, לרבעים לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1 אינץקישואים, לרבעים לאורכו לחתוך לרוחב לחתיכות 1 אינץ