קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות84
מגזין

מרק קאלו

מרק קאלו
מרק Callaloo עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 377 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי קאלו, פלפל צ'ילי, ציר עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. . זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מרק טרינידד קאלו, קאלו., ו תבשיל קאלו.

הוראות

1
הסר את הגבעולים העבים של עלי callaloo, לקצוץ בערך, ולשים בסיר גדול.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את ציר העוף, בצל, בשר בקר, פלפל שחור, שאלוט, טימין, פלפל צ ' ילי ובשר סרטנים. כיסוי, ומבשלים עד הבשר רך, על 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בשר סרטניםבשר סרטנים
שאלותשאלות
בצלבצל
טימיןטימין
בקרבקר
בשרבשר
3
מוסיפים את הבמיה ומבשלים 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
במיהבמיה
4
הסר את פלפל הצ ' ילי. מחית את המרק בבלנדר או מעבד מזון. לחמם, ולהתאים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
תיבולתיבול
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Chateau ביאנקה Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Bianca Gewurztraminer
Chateau Bianca Gewurztraminer
ארומטי בפראות עם רמזים של ליצ ' י, תבלינים אקזוטיים ונגיעה של עלי כותרת של ורדים. הערות רכות אך מתובלות על החיך עם מגע של חומציות חדה על הגימור. נהדר עם פרשת חג ההודיה!