קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תירס בסגנון קייג'ון

מרק תירס בסגנון קייג'ון
זה עובד טוב כמו מרק זול. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זה מושלם עבור סתיו. גשו לסופר וקנו גרעיני תירס, רסק עגבניות, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 50%. הציון הזה די טוב. נסו מרק תירס קייג'ון, נקניקיית קייג'ון חריפה ומרק תירס, ו מרק סרטנים ותירס בסגנון יפני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש גבוהה, שלבו את המים, רסק העגבניות, המלח, הפלפל השחור הטחון, פלפל קאיין, פלפל ירוק, פלפל אדום ותירס. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוך בינוני ומאפשרים להתבשל ברתיחה איטית למשך 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל קאייןפלפל קאיין
רסק עגבניותרסק עגבניות
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בסיר גדול על אש בינונית, שלבו את השמן, הבצל והשום והקפיצו במשך 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים למרק המבעבע. באותו סיר על אש בינונית הקפיצו את הבקר הטחון למשך 10 דקות או עד להשחמה טובה, והוסיפו למרק. מערבבים היטב ומבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי בעוצמה עם תווי פרחים לבנים, הדרים ואפרסק לבן. נגיש, מתוק ונהנתני עם הכניסה. ראוי לציון בחומציות הנקייה שלו, העוברת דרך האמצע. ארוך ומתמשך על הסיום.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גולמיים, מבושלים או בגריל. משתלב בצורה מושלמת עם דגים לבנים עדינים. החיך התוסס שלו יוצר איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.