קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

נאצ'וס עוף חריף מבשל איטי

נאצ'וס עוף חריף מבשל איטי
נאצ'וס עוף מתובל בישול איטי יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. גשו לסופר וקנו מוצר גבינה מקסיקני, רצועות חזה עוף, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו נאצ'וס צ' יזבורגר חריפים מבשלים לאט, בישול איטי נאצ'וס עוף דרום מערב, ו נאצ'וס בקר לבישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס 3-4 ליטר סיר איטי עם ספריי בישול. בסיר, במקום גבינה, סלסה, שעועית ועוף.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
כיסוי; לבשל על הגדרת חום נמוכה 2 שעות, ערבוב פעם באמצע הבישול.
3
מערבבים שמנת חמוצה, פלפל ובצל. הגדל את הגדרת החום לגובה. כיסוי; לבשל על 45 דקות יותר או עד התערובת חמה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מגישים עם צ ' יפס טורטייה. ציפוי ניתן לשמור חם על חום נמוך הגדרת עד 2 שעות; מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.