קושימומחה
מוכן ב1 ש, 14 דק.
מנות13
ציון בריאות33
מגזין

נזיד בוטנים ממערב אפריקה

נזיד בוטנים ממערב אפריקה
נזיד בוטנים ממערב אפריקה דורש כ 1 שעה ו 14 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-13 מנות. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 163 קלוריות. זה עובד טוב כמו מרק זול מאוד. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם ג'ינג'ר בבקבוק, חמאת בוטנים שמנת, מרק עוף פחות נתרן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. נסו נזיד בוטנים ממערב אפריקה, נזיד עוף-בוטנים מערב אפריקאי, ו תבשיל ירקות ובוטנים מערב אפריקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי על חום בינוני גבוה; מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל ופלפל; מעיל עם ספריי בישול. סאוט 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
בצלבצל
3
מערבבים בטטה ו -6 המרכיבים הבאים. מכסים ומביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה, 40 דקות, ערבוב מדי פעם. מרק מצקת לתוך קערות בודדות; מפזרים בוטנים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
בוטניםבוטנים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רדלי & פינץ ' פינו Profs. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
רדלי ופינץ 'פרופ ' פינוטג'
רדלי ופינץ 'פרופ ' פינוטג'
יין המביע את צד הערער הקטיפה של פינוטאג ' ועדיין משקף עולם עתיק עדין מאוד טאנין.