קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

נתחי עוף מטוגנים (צ'יצ'רונס דה פולו) דומיניקני

נתחי עוף מטוגנים (צ'יצ'רונס דה פולו) דומיניקני
נתחי עוף מטוגנים (צ'יצ'רונס דה פולו) דומיניקני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתאים ל-5 ומחירו 2 מנות.74 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 610 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל דרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. אם יש לכם פלפל, קמח לכל מטרה, כוסברה טחונה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה די טוב. נסו צ'יצ'רונס דה פולו, צ'יצ'רונס דה פולו הקובני, ו צ'יצ'רונס גויסאדו (קליפות חזיר מטוגנות מבושלות) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
למרות רעננותו הצעירה עדיין הוא מראה את מאפיין ריזלינג הפירותי המשובח ורמז בסיסי למינרל מאדמת הצפחה הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים את היין המרענן הזה מעט צונן! כמו אפריטיף, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עוף.