קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סודה אספרסו

סודה אספרסו
אספרסו סודן נטול גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 228 קלוריות. גשו לסופר וקנו ליקר יריות, וודקה יריות, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה עובד טוב כמו משקה זול. 52 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות ו 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית בלתי אפשרי של 8%. מתכונים דומים: אספרסו שעועית גלידה סודה, מוס אספרסו שוקולד לבן עם טפטוף קרמל אספרסו קל, ו עוגות לבה שוקולד-אספרסו עם קצפת אספרסו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את הסוכר ו -2 כוסות מים בסיר בינוני, מביאים לרתיחה על אש גבוהה ומבשלים עד שהסוכר נמס לחלוטין, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש, מוסיפים את פולי האספרסו ומניחים לשבת בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פולי אספרסופולי אספרסו
4
מסננים, מכסים ומקררים עד קר מאוד, לפחות 2 שעות.
5
מלאו 8 כוסות גבוהות בקרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
6
מוסיפים לכל כוס כ 1/4 כוס מסירופ האספרסו. אם רוצים, מוסיפים זריקת וודקה וליקר קפה עם הסירופ ומערבבים היטב. ממלאים למעלה עם סודה קלאב.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
מים מוגזיםמים מוגזים
1 כוס אגוזי לוז טחונים דק1 כוס אגוזי לוז טחונים דק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
נורהנורה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הזכייה הזוכה פון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.