קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות45
ציון בריאות3
מגזין

סויה מלא " צ'ילי

סויה מלא
סויה מלא " צ'ילי עשויה להיות מה שחיפשתם. אתה מקבל מרק שמגיש 45. מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך עגבניות משומר, שעועית צ'ילי, אדמה צמחונית בוקה מתפוררת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו ארוחת בוקר אנגלית מלאה בסגנון מונטי - אף - בי, אטריות רוטב סויה, ו רוטב סויה-שומשום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ומערבבים פלפלים, בצל ושום בשמן חם בסיר גדול על חום בינוני-גבוה 2 דקות. או עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים מתפוררים; לבשל 2 דקות.
3
להוסיף מרכיבים שנותרו; לערבב היטב. מביאים לרתיחה. מבשלים על בינוני-נמוך 30 דקות. או עד מתפוררים מבושלים דרך( 71°), ערבוב מדי פעם.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Cava Mestres Reserva Brut 1312. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.