קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

סוליית פטרה עם לימון מאייר בורה בלאן

סוליית פטרה עם לימון מאייר בורה בלאן
Petrale Sole עם Meyer Lemon Beurre Blanc עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 2 . מנה אחת מכילה עד 43 גרם חלבון 58 גרם של שומן, וסך הכל 697 קלוריות. מתכון זה משער SF יש 1 אוהדים. אם יש לכם גרידת לימון, פילה הבלעדית petrale, מיץ לימון מאייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב לימון מאייר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי שחמט של Meyer Lemon כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 11 דקות. מתכונים דומים: סוליה שלוקה עם דם כתום Beurre Blanc, Timbales של סול & Scallop מוסלין עם צ'ייב Beurre Blanc, ו סוליה Petrale עם כרוב ניצנים לימון-שאלוט.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.