קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

סטייק הפלפל של מריה

סטייק הפלפל של מריה
סטייק הפלפל של מריה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 40 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 428 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. 487 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. אם יש לכם רוטב סויה, סטייק האגף, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,דבש זנגוויל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 96%. הציון הזה אדיר. נסו סטייק פלפל סיני (בקר מוקפץ עם בצל, פלפלים ורוטב פלפל שחור), סטייק או פויבר: סטייק פלפל עם רוטב ברנדי, ו סטייק פלפל פעמון טבעוני (המכונה פלפל מזויף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית. מבשלים בצל, פלפלים ושום בשמן עד שהם רכים-פריכים, תוך ערבוב תדיר. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים רוטב סויה, דבש, חומץ יין אדום במחבת, ולאחר מכן להוסיף בשר. מבשלים בשר, תוך ערבוב לעתים קרובות, עד שנעשה, על 10 עד 15 דקות. מערבבים ירקות מבושלים, ומבשלים עוד 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
ירקירק
רוטב סויהרוטב סויה
דבשדבש
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
ניחוחות פטל אדום יפהפה, דובדבן שחור ותבלינים. מלא ועגול עם טעמי שזיפים, דומדמניות אדומות, אוכמניות ועלי דפנה. הטאנינים הרכים מעניקים ליין זה חלקות קטיפתית והגימור השוקולדי פשוט נמשך ונמשך.