קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

סטייק עין צלע בגריל לטיני עם איולי צ'ילה ירוק

סטייק עין צלע בגריל לטיני עם איולי צ'ילה ירוק
סטייק עין צלע בגריל לטיני עם איולי צ'ילה ירוק נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 40 מנות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 38 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם פובלנו, אבקת צ'ילה אנצ' ו, גרגירי פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 12%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: סטייק עין צלע בגריל לטיני עם איולי צ'ילה ירוק, סטייק חצאית קפה ואנצ'ו צ' ילה עם צ'ילה ירוקה-תענוג תפוחים, ו צ'יפס סטייק בגריל עם איולי הדרים-טימין.

הוראות

1
במחבת קטנה צולים את הפלפל האנגלי, גרגרי הפלפל, זרעי הכמון, הקינמון והציפורן על אש גבוהה בינונית עד שהם ריחניים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
פלפלפלפל
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים למטחנת תבלינים ומניחים להתקרר לחלוטין. טוחנים לאבקה ומעבירים לקערה קטנה. מערבבים פנימה את אבקות הפפריקה, הצ 'יפוטלה והאנצ' ו, המלח והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פפריקהפפריקה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מפזרים 2 כפות מהאדובו משפשפים על כל עין הצלעות ומניחים לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעותסטייק צלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
מחממים את התנור ל -35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
עוטפים את השום בנייר כסף ואופים כ-30 דקות, עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מעל להבה פתוחה או מתחת לצלייה שחוממה מראש, צולים את הפובלאנו עד שהוא חרוך בכל רחביו; תן להתקרר. קולפים, זורעים וגבעולים את הפובלאנו וקוצצים אותו גס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
7
מעבירים לבלנדר. סוחטים את שיני השום הרכות מעורותיהם לבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
מוסיפים את מיץ הליים, החלמון, הסראנו, הכמון והכוסברה והמחית. כשהמכונה דולקת, שופכים לאט את 1/2 כוס השמן עד לתחליב. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חלמון ביצהחלמון ביצה
כמוןכמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
9
הדליקו גריל. משמנים את הסורג. צולים את הסטייק על אש גבוהה בינונית במשך 6 דקות לכל צד, עד שהוא חרוך בחוץ ובינוני-נדיר בפנים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
תנו לסטייק לנוח 5 דקות. פורסים ומגישים עם האיולי.
מרכיבים שתצטרך
איוליאיולי
סטייק.סטייק.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)גרגרי allspiceגרגרי allspice1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2(חוֹרֶף)פלפל שחורפלפל שחור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'יפוטלהאבקת צ'יפוטלה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה2אינצ ' יםמקל קינמון, שבורמקל קינמון, שבור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1גדול(גדול) חלמון ביצה(גדול) חלמון ביצה4ציפורן(גדול) שום, unpeeled(גדול) שום, unpeeled596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1גדול(גדול) poblano(גדול) poblano1צלעסטייק עין עצם, על 1 1/2 אינץ ' עבהסטייק עין עצם, על 1 1/2 אינץ ' עבה40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1סראנו או חלפיניו, קצוץסראנו או חלפיניו, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, ועוד לצלייהשמן צמחי, ועוד לצלייה7ציפורן(שלם) ציפורן(שלם) ציפורן

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ בטעמי דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וליקריץ שחור, מקל על תווים של הל, קינמון וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרנת ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי ומתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אך ניתן לשלב אותו עם מגוון מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה עבור כמעט כל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהוב למשל, עדיין מבנה טאנין של היין הוא רך מספיק כדי זוג עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהוב עליך.