קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

סטייק צלוי צלוי קוריאני על סלט סלט כרוב חמוץ וחם

סטייק צלוי צלוי קוריאני על סלט סלט כרוב חמוץ וחם
סטייק צלוי צלוי קוריאני על סלט כרוב חמוץ וחמים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 543 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Foodnetwork יש 169 אוהדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם סויה תמרי, כרוב נאפה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סטייק ברביקיו קוריאני, סטייק צלוי צלוי מערב התיכון, ו כריך סטייק צלוי צלוי. (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בצלחת רדודה, לשלב תיבול גריל, סויה כהה, דבש כף, 1 כפית פתיתי פלפל חמים, חצי שום קצוץ, שמן שומשום, בצל ירוק טפטוף של שמן צמחי. מעיל סטייק האגף בתערובת ולתת לו לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
שמן צמחישמן צמחי
סטייק צלעסטייק צלע
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שמן שומשוםשמן שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מחממים מראש גריל חשמלי מקורה, מחבת גריל העליון תנור או גריל חיצוני בינוני גבוה. כאשר מחבת הגריל או הגריל הוא צורח חם, להוסיף בשר ומבשלים 5 דקות בכל צד עבור בינוני נדיר, 7 עד 8 דקות בכל צד עבור doneness בינוני היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
כירייםכיריים
גרילגריל
4
מחממים מחבת גדולה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להוסיף 2 כפות שמן צמחי, כרוב ופלפלים. מתבלים במלח ומטגנים מוקפצים 2 או 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
כרובכרוב
פלפליםפלפלים
מלחמלח
6
מוסיפים רסס של דבש, על 1 כף, פתיתי פלפל חמים ושום לזרוק לשלב עם כרוב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כרובכרוב
שוםשום
דבשדבש
7
מוסיפים כרוב כבוש ומערבבים, מחממים אותו דרך 1 דקה. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
8
כדי לשרת, לתת בשר לנוח 5 דקות עבור מיצים כדי להפיץ מחדש. דק לחתוך את הבשר על זווית כבדה נגד התבואה (קווי הבשר). ערמו את סלט הכרוב למעלה עם סטייק קוריאני פרוס והגישו.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
בשרבשר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.