קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סטייק צלע בגריל עם רוטב ברביקיו בורבון

סטייק צלע בגריל עם רוטב ברביקיו בורבון
סטייק צלע בגריל עם רוטב ברביקיו בורבון דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. ראש לחנות ולקחת שמן זית, פלפל, פחות נתרן בשר בקר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. עם כפית ציון 69%, המנה הזו מוצקה. נסו סטייק צלע בגריל עם רוטב ברביקיו בורבון, סטייק אגף עם רוטב ברביקיו בלסמי, ו כריכי סטייק אגף עם רוטב ברביקיו תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל לבינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מפזרים סטייק עם רוזמרין, פלפל ומלח כשר.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
רוזמריןרוזמרין
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
3
מניחים סטייק על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; צולים 7 דקות מכל צד או עד למידת האלימות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוציאים מהגריל; תן לעמוד 10 דקות. מכסים ושומרים על חום.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
בזמן שהסטייק נח, מחממים שמן בסיר קטן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
להוסיף שאלוט; ומטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
7
מוסיפים רסק עגבניות; לבשל 1 דקה. מערבבים מרק וסוכר. מביאים לרתיחה; מבשלים 3 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרקמרק
סוכרסוכר
8
מסירים מהאש; מערבבים פנימה בורבון, חומץ ו 1/8 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון
חומץחומץ
מלחמלח
9
חותכים סטייק באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
10
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)סטייק צלע, גזוזסטייק צלע, גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפחות נתרן מרק בשרפחות נתרן מרק בשר11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)שאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא הר. מרלו אמיץ. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 59 דולר.
הר. מרלו אמיץ
הר. מרלו אמיץ