קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

סטרוגנוף בקר עם יין לבן

סטרוגנוף בקר עם יין לבן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו סטרוגנוף בקר עם יין לבן. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 31 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 377 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לך שום, בצל, חצי וחצי שמנת, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב חצי & חצי קרם אתה יכול לעקוב אחר זה עיקרי קורס עם עוגת קרם קוקוס עשוי עם חצי & חצי כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 47%. הציון הזה מוצק. נסו סטרוגנוף בקר לבישול איטי עם יין פורט, כבד בקר ובצל עם יין לבן, ו בשר בקר מוקפץ עם יין לבן ורוזמרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה. מבשלים ומערבבים את הפטריות, הבצל והשום בחמאה עד שהם רכים. שומרים את הנוזל בסיר, מוציאים את תערובת הפטריות לקערה. מחזירים את תערובת החמאה לחום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מקציפים יחד את הקמח וחצי וחצי עד לקבלת תערובת חלקה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מתבלים את הבקר במלח ופלפל; מבשלים את הבקר בנוזל השמור עד להשחמה, כ -5 דקות. מערבבים את היין, מרק בקר, טימין, בזיליקום, אורגנו, עלי דפנה ופלפל; מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים 10 דקות. מערבבים לאט את תערובת הקמח ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם עד שהרוטב מסמיך, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק בשרמרק בשר
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
טימיןטימין
בקרבקר
ייןיין
4
מוסיפים את תערובת הפטריות ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)סטייק סינטה בקר, חתוך לקוביות 1 אינץסטייק סינטה בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ3(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,טימין מיובש מתפוררטימין מיובש מתפורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4ציפורןשום, חתוך לקוביותשום, חתוך לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילה פרוסה פטריותחבילה פרוסה פטריות1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה