קושירגיל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות62
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות קר

סלט אטריות קר
סלט אטריות קר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 54% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1291 קלוריות, 73 גרם חלבון, ו 61 גרם שומן כל אחד. אם יש לך שום, סוכר חום, ג'ינג'ר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 83%. הציון הזה מרהיב. נסו סלט אטריות תאילנדי קר, סלט אטריות שומשום קר, ו סלט אטריות קר מזרחי (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה מקציפים יחד חמאת בוטנים, מיץ ליים, רוטב סויה וחומץ סיידר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
בקערה גדולה זורקים יחד אטריות לו מיין מבושלות, שאריות ירקות מוקפצים, בצל ירוק וכוסברה. זורקים עם רוטב עד שכל האטריות מצופות היטב.
מרכיבים שתצטרך
מערבבים ירקות ומטגניםמערבבים ירקות ומטגנים
אטריות מיין לואטריות מיין לו
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוקפץ: בווק או במחבת גדולה על אש גבוהה מוסיפים את שמן הקנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים את הבקר ומבשלים עד להשחמה, כ -3 דקות. מניחים בצד על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
6
לאותה מחבת בה התבשל הבקר, הוסיפו את הגזר, הסלרי, הבצל, הפטריות, הג ' ינג ' ר, השום והברוקולי והקפיצו עד שהם רכים מעט אך לא רכים, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מחצית מהירקות ושמור למתכון המקוון לסיבוב 2: סלט אטריות קר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
8
מוסיפים את הבקר חזרה למחבת יחד עם מחצית מרוטב הויסין, וזורקים לציפוי הבקר. שמרו מחצית מאטריות לו מיין למתכון הסיבוב 2: סלט אטריות קר. מסדרים את המחצית הנותרת של אטריות לו מיין על מגש הגשה ומעליהם מוקפץ הבקר.
מרכיבים שתצטרך
אטריות מיין לואטריות מיין לו
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פסטהפסטה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
רוטב הויסין: בקערה בינונית מקציפים את כל מרכיבי הרוטב עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מוסיפים חצי למוקפץ ושומרים את המחצית הנותרת בפעם הבאה שתכינו מוקפץ. רוטב הויסין הנוסף יימשך עד 2 שבועות במיכל אטום המאוחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות ירקות מוקפצים ומטגנים מנגל בקר מערבבים ומטגניםשאריות ירקות מוקפצים ומטגנים מנגל בקר מערבבים ומטגנים680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)סטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקותסטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקות1ראשברוקולי, חתוך לפרחיםברוקולי, חתוך לפרחים2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהגזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2ביוןסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרישום טחון טרי11 קילו קישואים,שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קצוץג'ינג'ר קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טחון טרישורש זנגביל טחון טרי11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)אטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילהאטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילה2(חוֹרֶף)(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס06 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות כפתור לבן, פרוסותפטריות כפתור לבן, פרוסות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס