קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו לבבי

סלט טאקו לבבי
סלט טאקו לבבי נטול גלוטן, וצמחוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 668 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם שעועית, שבבי טורטיה נאצ'ו גס, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הרוטב סלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגת שוקולד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו מטבל טאקו לבבי, תבשיל טאקו לבבי, ו טאקו צ'ילי לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת קטנה, לבשל בשר מעל חום בינוני עד כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים במים ותיבול טאקו. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד מעובה. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
חטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
2
מחלקים את הירקות בין שתי קערות סלט או צלחות. למעלה עם שעועית, חצי שבבי טורטייה ותערובת הבשר.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
ירוקירוק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא
3
מפזרים גבינה, עגבניות, בצל, זיתים וצ ' יפס שנותר; רסס עם רטבים סלט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילה אחת (10 אונקיות) מיני בייגלהחבילה אחת (10 אונקיות) מיני בייגלה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.