קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

סלט פפאיה ירוק (Goi Du)

סלט פפאיה ירוק (Goi Du)
סלט פפאיה ירוק (Goi Du) נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו גזרים חתוכים, מיץ ליים, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. עם כפית ציון של 65% המנה הזאת די טובה. נסו סלט פפאיה ירוק, סלט פפאיה ירוק, ו סלט פפאיה ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה בינונית, ערבוב היטב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא
2
להוסיף פפאיה, גזר, צ ' ילי; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
שום, 2 קצוצים ואחד כתוששום, 2 קצוצים ואחד כתוש
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
פפאיהפפאיה
3
בואו לעמוד 20 דקות.
4
מפזרים כוסברה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. כרם היין Chenin Blanc פארק היורה Birichino עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.