קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט קיסר עוף רומיין בגריל

סלט קיסר עוף רומיין בגריל
סלט קיסר עוף רומיין בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 413 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם פלפל, בגט לחם, רוטב קיסר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 72%. מתכונים דומים: סלט קיסר עוף רומיין בגריל, עוף בגריל וסלט קיסר רומיין, ו סלט קיסר עוף עם רומיין בגריל.

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברישים עוף בשמן זית; מפזרים 1/4 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל. מצפים לבבות רומיין בתרסיס בישול, ומפזרים את שארית המלח והפלפל. מצפים את שני צידי פרוסות הלחם בנדיבות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
לבבות רומייןלבבות רומיין
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
לחםלחם
מלחמלח
3
מניחים עוף, רומיין ולחם על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול. צולים עוף 7 עד 8 דקות מכל צד או עד לסיום. גריל חצי רומיין 4 עד 5 דקות. גריל פרוסות לחם 3 דקות מכל צד או עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
רומייןרומיין
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
חותכים עוף באלכסון לפרוסות דקות; חותכים לחם בגריל לקוביות גדולות. מסדרים רצועות עוף וקרוטונים בגריל באופן שווה מעל חצאי רומיין; מזלפים באופן שווה רוטב קיסר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סלט קיסררוטב סלט קיסר
מכרזי עוףמכרזי עוף
קרוטוניםקרוטונים
עוף שלםעוף שלם
רומייןרומיין
לחםלחם

ציוד