קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות10
ציון בריאות10

סלט שובה סלט סלק רוסי עם הרינג

סלט שובה סלט סלק רוסי עם הרינג
סלט שובה, סלט סלק רוסי עם הרינג עשוי להיות התוספת שאתה מחפש. שומרים על הגזרה? מנה זו ללא גלוטן, נטולת לקטוז, עם 176 קלוריות בלבד, 8 גר של חלבון, ו 9גר של שומן למנה ומתאימה ל10 מנות, היא מכסה 13% מהדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך בצל, מיונז, פילה הרינג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. . נסו גם את סלט סלק והרינג, ו סלט סלק כבוש והרינג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה. מבשלים את תפוחי האדמה, גזר, סלק במים רותחים עד מבושל אבל עדיין מוצק, 15 עד 20 דקות עבור תפוחי אדמה, 25 עד 30 דקות עבור הגזר, ו 40 דקות עבור סלק. אפשר לכל אחד להתקרר למגע לפני טיפול נוסף.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלקסלק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הסר וזרוק את העורות מתפוחי האדמה והסלק. לגרוס את תפוחי האדמה, גזר, סלק, לשמור אותם בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלקסלק
3
מסדרים כמחצית הבצל וחצי פילה הרינג בשכבה בתחתית קערה. מכסים את השכבה עם כמחצית מתפוחי האדמה המגורדים, ואז שכבה של כמחצית מהגזר, ולבסוף כמחצית מהסלק.
מרכיבים שתצטרך
פילה הרינגפילה הרינג
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
סלקסלק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים על 3 כפות של מיונז על הסלט; העונה עם מלח ופלפל. חזור על השכבות באותו סדר כדי לסיים את בניית הסלט. מכסים בניילון נצמד ומקררים במקרר לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
מורחיםמורחים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
מגישים קר.