קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סלט שרימפס קריבי עם ויניגרט ליים

סלט שרימפס קריבי עם ויניגרט ליים
סלט שרימפס קריבי עם ויניגרט סיד דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 306 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. אם יש לך קורטוב של מלח, מיץ ליים, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו סלט שרימפס קריבי עם ויניגרט ליים, סלט שרימפס בגריל עם ויניגרט ליים דבש, ו שרימפס סלט קוב עם כוסברה סיד ויניגרט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שרימפס, 2 כפות חומץ, ורוטב שום צ ' ילי בקערה גדולה; לזרוק היטב. כיסוי וצינה 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שום צ ' ילירוטב שום צ ' ילי
חומץחומץ
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב הנותרים 3 כפות חומץ, שמן, הבא 6 מרכיבים (באמצעות מלח) בקערה קטנה, ערבוב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מניחים 2 כוסות תרד על כל אחד 4 צלחות; העליון כל מנה עם תערובת שרימפס 1 כוס. מסדרים 1/4 מנגו כוס, 1/4 צנון כוס, ו 1 כף אבוקדו סביב שרימפס על כל צלחת. למעלה כל מנה עם 2 כפות בצל ירוק 1/2 כפיות גרעיני pumpkinseed.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
צנוןצנון
אבוקדואבוקדו
תרדתרד
שרימפסשרימפס
מנגומנגו
4
טפטוף כל סלט עם 2 כפות ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץתרד טרי לתינוקתרד טרי לתינוק2(חוֹרֶף)רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)2(חוֹרֶף)גרעינים שזקוקים ללא מלחגרעינים שזקוקים ללא מלח2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי (כ -3 לימונים גדולים)מיץ ליים טרי (כ -3 לימונים גדולים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו קצוץ מקולף (כ -1 גדול)מנגו קצוץ מקולף (כ -1 גדול)2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות חתוכות ג'וליאןצנוניות חתוכות ג'וליאן1דאש1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים5(חוֹרֶף)חומץ אורז מתובל, מחולקחומץ אורז מתובל, מחולק680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות שרימפס מבושל קצוץ (עלכוסות שרימפס מבושל קצוץ (על

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.