קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות74
מגזין

סלמון בברודטו לימון עם מחית אפונה

סלמון בברודטו לימון עם מחית אפונה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן, ראשונית וקטוגנית? סלמון בברודטו לימון עם מחית אפונה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 707 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 59 גרם שומן. מתאים ל-4 ומחירו 4 מנות.39 דולר למנה. אם יש לכם שמן זית, שאלוט, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 3 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. עם כפית ציון 87%, המנה הזו אדירה. מתכונים דומים: סלמון בברודטו לימון עם מחית אפונה, סלמון על פירה קיווי ולימון, ו סלמון סוקי על מחית קיווי ולימון.

הוראות

1
להכנת ברודטו הלימון מחממים את שמן הזית בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את שאלוט ומקפיצים עד שהם רכים, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
3
מוסיפים את מיץ הלימון, הגרידה והמרק. מביאים לרתיחה, ושומרים על חום, מכוסה, על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
4
להכנת מחית האפונה, שלבו את האפונה, הנענע, השום, המלח והפלפל במעבד מזון ופירה. כשהמכונה פועלת, מוסיפים את שמן הזית בטפטוף יציב.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
5
מעבירים את מחית האפונה לקערה קטנה ומערבבים פנימה את הפרמזן. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
6
להכנת הסלמון מחממים את שמן הזית במחבת גדולה וכבדה על אש גבוהה. מתבלים את נתחי הסלמון במלח ופלפל. צורבים את הסלמון עד שנוצר קרום זהוב, כ -4 עד 5 דקות בצד הראשון. הופכים את הדג וממשיכים לבשל עד בינוני-נדיר, כ -2 דקות נוספות תלוי בעובי הדג.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
7
להרכבת המנה מוסיפים את כף הנענע הקצוצה לברודטו הלימון ומחלקים בין 4 מנות רדודות.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
8
מניחים כף גדולה של מחית אפונה במרכז כל קערה.
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
9
מניחים חתיכת סלמון על גבי כל תלולית מחית אפונה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
10
מגישים מיד.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טרייםעלי נענע טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2לימונים, מיץ.לימונים, מיץ.11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1לימון, מקונןלימון, מקונן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות אפונה קפואה, מופשר (ככוסות אפונה קפואה, מופשר (כ454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך1שאלוט, חתוכה לקוביותשאלוט, חתוכה לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. חציר לשפוך היל קלשון שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומת פירות שרדונה ללא השפעה של אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופי בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות ציפי נקייה מאזנת את אופי הפירות המתוקים וכתוצאה מכך חיך בהיר ורענן. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה לא מכוסה לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.