קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סלמון עם זיגוג דבש פקאן

סלמון עם זיגוג דבש פקאן
סלמון עם זיגוג דבש פקאן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 73 גרם שומן, ובסך הכל של 1012 קלוריות. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, מלח ופלפל, חצאי פקאן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. מתכונים דומים: אמנון קרום פקאן עם זיגוג דבש, אמנון קרום פקאן עם זיגוג דבש, ו העוף המטוגן של גוסי עם זיגוג פקאן-דבש.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מורחים פקאן בשכבה אחת על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים 8 עד 10 דקות, או עד להשחמה קלה. מערבבים 2 או 3 פעמים כדי טוסט אחיד.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בסיר קטן על אש בינונית-גבוהה, שלבו דבש עם מחצית מהחמאה. מערבבים פנימה את הפקאנים הקלויים, ומבשלים 8 עד 10 דקות כדי להחדיר את הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מסירים מהאש ושומרים על חום.
6
ממיסים את החמאה שנותרה עם שמן במחבת גדולה על אש גבוהה. מתבלים דגים במלח ופלפל. מסדרים פילה במחבת, ומבשלים עד שהם יציבים למגע, כ -4 עד 5 דקות לכל צד. סלמון נעשה כשהוא מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מעבירים לצלחת הגשה, וכף זיגוג מעל.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים בשנת 2016 שלנו קרנרוס שרדונה. תווים של אפרסק בגריל,אגס, קרואסון חמאה ווניל היוו את הבמה לשרדונה עשירה ומלאה. הניחוחות מתרחבים על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, תפוח פריך, יערה, קוקוס קלוי ורקיק וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם החומציות הבהירה שלו הופכים אותו ליין ראוי לגיל שניתן ליהנות ממנו במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.